Sizlerin Dijital Medya'da her an yaşamanızı sağlar.

dijital-ajans-marka

Dijital Medya ve Marka Yönetimi

Güveni tasarımla ifade ederek strateji oluşturmak, yada dijital ajans marka yardımı ile reklam yönetimi sayesinde değer artışına hazırlamak., veya lansman ve fikir ile yenilenmeyi aktif etmek… Marka oluşturmak, olanı yenilemek veya yenilenmek yada baştan yepyeni sıfırdan tasarlamak. Fark etmez biz her an yenilenerek devam ediyor ve görselleşerek gerçekleşmenin gücünü kullanıyoruz.

Dijital Medya Nedir?

Her markanın reklamla bilinirliğini artırmaya ve pazarlamaya yönelik ivmesini yakalayabilmesi için kendini ifade etmesi ve tanıtımını yapması gerekir. Bu tanıtım veya materyaller gerçekliğini koruyarak çekiciliğini her an yansıtmalıdır. Aynı zamanda güncel çalışmaların yapılması markanın çekiciliğini daha da artıracaktır. Küçük bir örnek ile yapımında bulunduğunuz tanıtım filmi sizleri ifade eder güncel olarak yapmış olduğunuz işleri değil genel olarak yaptığınız işin kapsamını anlatır.Bu paylaşım yani tanıtım filmi 4-6 dk arası olup ancak web sitenize koyabilirsiniz. Böylece ulaşacağınız kişi sayısını sınırlamış olursunuz. Macfly Reklam Ajansı Sizlerin Dijital Medya da her an yaşamanızı sağlar. Her anınızı ve her özelliğinizi dijital medya kanallarını kullanarak post prodüksiyon şeklinde yansıtır, yaşatır. Böylece her platformda mutlaka görünürsünüz, sistematik ve düzenli halde var olursunuz böylece her platformda milyonlara ulaşabilirsiniz.

1.Ay

marka

Yöntem Ve Detay

Dijital medya da var olma süreci istatistiklerimize göre 180 gün sürmektedir.

• Markanın tanıtımının yapılması aşamasında paylaşılacak olan tüm içeriklerde, tasarlanacak olan tüm

grafik tasarımlarında ve hesapların genel görünümünde bir harmoni ve uyum yakalama çalışması yapılır.

•Güven videolarının çekilir ve sürekli reklamları yapılmaya başlanır.

• Birimler ve markayı marka yapan bölümler post halinde sunulur.

•Ay bitiminde 8 video ve 12 post bir çok platformda yayınlanır ve kitle analizi için değerlendirme sürecine girer.

Not: Söz konusu ilk ay içerisinde İnstagram Facebook ve Adwords kampanyaları görsellerden gelen geri dönüşlere göre belirlenir.

Sosyal Medya Reklam Yönetimi

2.Ay

Görsel İçerik

•Sosyal Medya kanallarına uygun olarak dijital ajans markanın kendini ifade etmesini sağlayan röportaj, detaylı video ve postlar üretir.
• Renkler ve dizaynların her platforma yansıtılması için detaylı çalışmalar yapılır. Markayı kurumsal bir şekilde yürütmek için gereken her adım atılır.
• Reklam yönetimi detaylandırılır ve markayı ifade eden gerçek videolar üzerinden tanıtıma devam edilmesi hedeflenir.

Not: Gerçek kitle analizi ikinci ayın sonunda belirlenir. Bu aya kadar konum odaklı çalışma genel tutulur. Aynı zamanda kitle odaklı çalışmada da genel erişim hedeflenir.

social

3.Ay

responsive

Sosyal Medya Reklam Yönetimi

• Facebook Sayfası üzerinden yayınlanan post tıklamaları video izlenmeleri ve bahsi geçen facebook sayfası ile etkileşime geçmiş olan kitle üzerinden konum ve kitle odaklı reklam çalışması yeniden belirlenir sayfa ile ilgilenen kitle ve bu kitlenin benzeri kitlelere özel konum odaklı reklam yönetiminin devamı sağlanır. Gerçek kitleye erişim aşamasına resmen geçilmiştir.
• Konum odaklı reklamlar bu ay dikkate alınarak daraltılır.
• Sosyal medya kullanıcıları arasında hızla yayılacak nitelikte “viral” olarak adlandırılan kısa ve dikkat çekici videoların üretimi başlar.

Not: Reklam Yönetimi,videoların etkileşimleri yorumlar ve sorulara göre planlanır.

4.Ay

Sosyal Medya Aktif Profil

• Platformlar üzerinden gelen soru ve yorumlara göre içerikler üretilir. Cevap videoları veya postları
• girilmelidir. Kampanya ve paketler Her ayda stabil şekilde devam ederken bu aya özel indirim veya kampanya çıkmalıdır.
• Adwords odaklı kampanyaları artırmalı ve Google’da gerçek üstte kalma bu ayda sinanabilmelidir.

Not: Bu ay, konumda ve Google'da üstte olma testini yaptığımız aydır.

5.Ay

Video İçerik Çalışması

• Eksik Kalmış ve gerçekleştirilmemiş herhangi bölüm yada birimlerin detaylarının çalışılma zamanıdır.
• Bu ay markanın farklarını ortaya koyma ve iddialı videolar çekme zamanıdır.
• Bütün zirve videolar bu ayda hazırlanır ve sunulur.

Not: Markanın bütün detayı elde olduğu için tanıtım filmi veya reklam filmleri bu ayda en sağlıklı sonucu verir.

6.Ay

Sonuç Odaklı Marka Yönetimi

• Markanın her platformu en düzenli hali için toplantılar ile detaylandırılır.
• En çok etkileşimi almış videolar tekrar reklama çıkılır.
• Tanıtım ve Reklam Filmleri Paylaşılarak bütün Türkiye odaklı tanıtıma çıkılır.
• 180 Günün sonunda en az (etkileşime göre içerik sayısı genel olarak artmaktadır.) 48 instagram klibi (1dk), 90 post, 6 Adet Youtube Klibi, (3-4dk)

Tanıtım filmi (6-7dk) platformlarda yaşıyor olacaktır.

Not: Tanıtımın kendini gerçekleştirme durumu ve ulaşılan kitlenin analizi bu ay net olarak hesaplanabilir.

scale

Markanızı Yükseklere Çıkarmak İçin

Adımlara Değil

Kanatlara

İhtiyacınız Var