Markamı İfade Eden Videolar
Markamı İfade Eden Fotoğraflar var
1 : 7
Görsel İçerik
(Kurumsal Yapının Akıcı Fikre Ve Lansmana Uygun Video, Fotoğraf Çekimleri Ve Grafiklerinin Tasarlanmasıdır)
Görsel içerik mevcut mu ?
Görsel içerik akıcı, sıkmadan, fikir ve lansmana uygun mu ?
Görseller 4K çekim kalitesinde mi ?
Yapılan işin baştan sona anlatıldığı ropörtaj niteliğinde özetleyen tanıtım klibi var mı ?
Sosyal kliplerin içeriği ve kalitesi uygun mu ?
Fotoğraf ve postların içeriği ve kalitesi iyi mi?
Yeterli görsel içerik miktarı var mı?
Görsel içerik satışa uygun mu?
Görsel içerik potansiyel kitle için ilgi çekici mi?
2 : 7
Sosyal Medya
(İşletmenin Vizyona Uygun Görsel ve Yazımsal Lansmanının Dijital Platformda Potansiyel Kitleye ulaştırılması)
Sosyal medya kullanımı var mı ?
Sosyal medyaya verilen önem var mı ?
Sosyal medya için yeterli çeşitlilikte uygulama var mı ?
Sosyal medya profesyonel kişiler tarafından yönetilmesi var mı ?
Sosyal medya hesaplarında yeterli sıklıklıkta paylaşım var mı ?
Sosyal medya hesapları kurumsal kimlikte mi ?
Sosyal medya hesaplarının demografik tespitlere yönelik yönetilmesi var mı?
3 : 7
Potansiyel Kitleye Erişim
(Sosyal Medya Odaklı Her Platformda İhtiyaç Duyulan Potansiyel Müşterinin Belirlenmesi, Yazılımlar ve Reklam ile Doğru Kullanıcıyı Yakalama işlemidir)
Potansiyel müşterilerin net olarak belirlenmesi yapılıyor mu ?
Potansiyel kitlenin belirlenmesi için yeterli analiz yapılıyor mu ?
Potansiyel kitle üzerine yeterli paylaşım yapılıyor mu ?
İstenilen potansiyel kitleye sosyal medyadan ulaşım yapılıyor mu ?
Potansiyel kitleye ulaşmak için uygulama veya yazılım kullanılması yapılıyor mu ?
Potansiyel kitleye ulaşmak için demografik reklam verilmesi yapılıyor mu ?
4 : 7
Tasarım ve Kurumsal Çizgi Dizaynları
(Dijital Platformlarda Sade, Etkili WebSitesi Ve Genel Kurumsal Grafik Tasarımları İle Marka Değerinin Artırılmasıdır)
Web sitesinin kalitesi ve içeriği işletme için yeterli mı ?
Web sitesi google’ da ilk sayfalarda yer alıyor mu ?
Web sitesi için Google Adworse ‘ e reklam verilmesi mi ?
Logo tasarımı mevcut mu ?
İşletmeyi temsil eden ve hoş görünen logo tasarımı mevcut mu ?
5 : 7
Rakip Firmalar ile İletişim
(Rakip Firmalar Arasında Yapılan Analizler ile Kurumsal Bünyenin Durduğu Dijital Alan Karşılaştırılarak Her Ay Raporu)
Rakip firmalar hakkında yeterli bilgiye sahip olma yapılıyor mu ?
Rakip firmaların çalışmalarının analiz edilmesi yapılıyor mu ?
Rakip firmalar içinde baş sıralarda olma yapılıyor mu ?
Rakip firmalardan ayıran özellik ve özellikler yapılıyor mu ?
Rakip firmalardan ayrılan özelliklerin potansiyel kitleye yeterli düzeyde aktarılması yapılıyor mu ?
6 : 7
Lansman Oluşturma ve Fikir Çalışması
(Markanın Değeri yükseltmek ve Satışta Etkili artışı yakalamak amacıyla oluşturulacak Kampanya, Strateji, Senaryo ve Dijital Görünümün Tamamıdır)
İşletmenin işleyişine uygun fikir çalışması yapılıyor mu ?
Video ve fotoğraflar için senaryo yazılması yapılıyor mu ?
Potansiyel kitlenin ilgisine ve işletmeye uygun post tasarımı yapılıyor mu ?
Satışı arttırmaya yönelik satış stratejileri yapılıyor mu ?
Sosyal medya kampanyaları (çekilişler vs. ) yapılıyor mu ?
7 : 7