Dijital Pazarlama

Dijital Medyada Reklamsız Var Olamazsınız

dijital pazarlama

Dijital Pazarlamada Reklam

Macfly firmanıza en uygun fikri bularak , bu fikri , kurumsal çizgilerinize adapte etme metoduyla sosyal medyanın gücünü ve yaygınlığını kullanarak marka değerinizi güçlü bir lansman ile profesyonel düzeyde artırmayı eğer markanız yok ise size en uygun markayı oluşturmayı ve bu markayı en iyi şekilde tanıtmayı amaçlayan bir reklam ajansıdır.

Video Ve Grafik İçeriklerinin Önemi?

Markanın Değeri Yükseltmek ve Satışta Etkili artışı Yakalamak Amacıyla Oluşturulacak Kampanya, Strateji, Senaryo ve Dijital Görünüm Hallerinin Tamamını Bizimle Yakalayın.

Dijital pazarlama nedir?

Doğuşu kaçınılmazdır ki ilk olarak medya ile bu süreç başlamıştır. “Medya” kelimesi ise yirmi birinci yüzyılda iletişim araçlarından haber medyasına ortaya çıkan birçok pazarlamanın biçimine kadar bir çoğu için geçerlidir. Medya, bir alandan diğer alana bilgi taşıyan ve yansıtan bir araçtır. Dijital pazarlamanın hayatımıza girmesinden önce radyo ve televizyon aktifti. Dijital çağ teknolojinin hızla gelişmesi ile en aktif kullanılan medya seçeneği haline getirmiştir.

Farklı türler, alandaki büyük şirketler ve iş pazarları dahil olmak üzere  pazarlama hakkında daha fazla bilgi edinmek için okumaya devam edebilirsiniz. Ayrıca dijital ortamda bir kariyere başlamanız için ne tür bir eğitim altyapısı oluşturabileceğinizi de yazımızda açacağız.

Layman’ın ifadesiyle, dijital pazarlama, bir ekran aracılığıyla bize yayınlanan her türlü bilgiyi ifade eder.

Bu bilgiler web sitelerinde veya uygulamalarda, yazılım paketlerinde, video oyunlarında ve daha fazlasında bulunabilir. Bunun bu terimi çok geniş bir terim haline getirdiğini düşünebilirsiniz ve haklısınız. Uygulamada, bir dijital cihaz üzerinden eriştiğimiz neredeyse her şey dijital pazarlama olarak düşünülebilir.

Bir akıllı telefonda hava durumu uygulaması, video oyun konsolunda bir yarış oyunu ve bir hastanede ultrason görüntüleme cihazı tüm dijital pazarlama ürünleridir.

Bu şekilde başarılı olurlar çünkü ilgi çekici, kullanımı kolaydır ve iyi sonuçlar verir. Dijital pazarlama, teknoloji ve içeriğin bir karışımıdır ve bu ürünleri oluşturmak, teknik beceriler, sanatsal beceriler, analitik ve üretim koordinasyon becerileri gibi çeşitli becerilere sahip profesyonel ekipler gerektirir. Tüm bu becerilerin bir ekipte dengelenmesi gerekir ve tüm ekip üyeleri en iyi kullanıcı deneyimini oluşturmaya odaklanır. Bugün içinde yaşadığımız dünya bu ürünler ile doludur ve bu ürünler genellikle sağlık, devlet ve eğitim gibi dijital pazarlamayla ilişkili olmayan endüstriler de dahil olmak üzere birçok endüstride deneyim sağlar ve sunar.

Şimdilerde, çoğu insan cebinde, cüzdanında veya sırt çantasında en az bir dijital pazarlama cihazı ile, işyerinde, işe giderken ve hatta akşam yemeğine veya alışverişe giderken bile dijital iletişim kullanarak dolaşıyor.

Uyumadan önce, ertesi gün için hava tahminlerini bularak dijital ev yardımcılarıyla konuşabilirler. Dijital pazarlama nedir? Cevap basit değil. Tanımlamak zordur çünkü teknolojideki yenilikler ve insanların medyayla etkileşimi ile birlikte hızla gelişmektedir. Geleceğe doğru ilerledikçe, günlük holografik ve yapay zeka teknolojileri geliştirilip günlük yaşamımıza dahil edildikçe, günlük kullanımımız artmaktır. Dijital pazarlama ürünleri ve bu ürünler sağlık, devlet ve eğitim gibi genellikle ilişkili olmayan endüstriler de dahil olmak üzere birçok endüstride deneyim sağlar ve sunar.

Dijital pazarlama uzmanları, iş piyasasında hayati bir rol oynamaktadır.

Bu çok yönlü medya profesyonelleri, çeşitli becerileri birleştirerek bir dizi görevi yerine getirebilirler. Uzmanlar, şirketlere markalaşma ve seslerinde yardımcı olmak için grafik tasarım becerilerini kullandıkları sosyal medyada çalışabilirler. Kampanyalarda kullanılmak üzere paketler oluşturmak için kamera ve yazma becerilerinin yanı sıra video veya ses düzenleme yeteneklerini de kullanabilirler. Farklı projeler farklı görevler ve yetenekler gerektirir ve uzmanlar istedikleri kadarını doldurabilir.

PayScale istatistiklerine göre, dijital pazarlama uzmanları için medyan ortalama maaş Aralık 2019 itibariyle yıllık 34.000 dolardı.

BLS uzmanlar hakkında belirli verileri tutmasa da, Social Media Today gibi web pazarlama haber merkezlerinden gelen raporlar küresel çevrimiçi reklam harcamaları 2019’da önemli ölçüde artmaya devam etti (dünya genelinde %4) ve toplam harcama 2021 yılına kadar 329 milyar dolara ulaşacak ve bu da tüm reklam harcamalarının %49’unu oluşturacak. Bu eğilimler kariyerlerinde olumlu bir iş büyümesi olduğunu göstermektedir.

Google 'da

Üstte Tutuyoruz.

Web Sitenizi Google’da En Üst Sırada
En Doğal Yöntemler İle Tutun.

Etkili Satış Stratejisi

Her durumun değerlendirilmesi ve satış stratejinizin dijitalde yoğunlaşması gerektiğini anlamak hiçte zor olmadı. Şimdi… Hadi gelin birlikte planlayalım

İstikrarlı Reklam istikrarlı Büyüme

Macfly firmanıza en uygun fikri bularak , bu fikri , kurumsal çizgilerinize adapte etme metoduyla sosyal medyanın gücünü ve yaygınlığını kullanarak marka değerinizi güçlü bir lansman ile profesyonel düzeyde artırmayı eğer markanız yok ise size en uygun markayı oluşturmayı ve bu markayı en iyi şekilde tanıtmayı amaçlayan bir reklam ajansıdır.

Emekle ürettiğiniz ürününüzü değeri ile satın.
Unutmayın değerli olmak için değer vermek gerekir.

Ürününüzü Değeriyle Satın