ORGANİZASYON

Büyük bir şirket kasabaya gelir ve tüm küçük özel dükkanları siler. Hepimiz bunun olduğunu gördük. Buna tek çevrimiçi eşdeğer Amazon. Büyük şirketlerin tanınması veya daha büyük şirketlerin harcadığı milyonlarca pazarlama doları ile rekabet etmek zordur. Dijital medya, hem fiziksel konumlarda hem de çevrimiçi satış siteleri için küçük mağazalara yardımcı olur. Küçük işletmeler aslında dijital medya ve pazarlama taktiklerini kullanarak üst sıralarda yer alabilir.  Kışkırtıcı resim ve ilgi çekici içeriğe sahip profesyonel görünümlü web sitesinin üç kişilik bir operasyondan mı yoksa milyonlarca dolarlık bir şirketten mi geldiğini kim bilebilir? İki blok ötede ya da 2.000 kilometre uzakta olabilirsiniz. Küçük bir işletme sahibi olarak istemeyebilirsiniz, ancak dijital medya pazarlamasıyla küresel bir müşteri tabanına ulaşabilirsiniz. Daha önce de belirttiğimiz gibi, sosyal medyanın etkinliği katılımla ilgilidir. Bu, küçük işletme sahibine daha büyük rekabette bir adım atar. Bir işletme müşterileriyle aktif olarak etkileşime girmezse, başarılı bir sosyal medya pazarlamasına sahip olmaz.  Bir markayı tanıtmak için dijital medya platformlarının kullanılması müşterilerden geri bildirim almasına yardımcı olur. Önceden ayarlanmış taktikler kullanarak doğru bir şekilde yönetildiğinde, işinizi tanıtmak için dijital medya kullanmak etkili ve düşük maliyetli bir reklam biçimi olabilir.

SATIŞ STRATEJİSİ VE
Ve DİJİTAL PAZARLAMA

SATIŞ STRATEJİSİ VE
Ve DİJİTAL PAZARLAMA

Büyük bir şirket kasabaya gelir ve tüm küçük özel dükkanları siler. Hepimiz bunun olduğunu gördük. Buna tek çevrimiçi eşdeğer Amazon. Büyük şirketlerin tanınması veya daha büyük şirketlerin harcadığı milyonlarca pazarlama doları ile rekabet etmek zordur. Dijital medya, hem fiziksel konumlarda hem de çevrimiçi satış siteleri için küçük mağazalara yardımcı olur. Küçük işletmeler aslında dijital medya ve pazarlama taktiklerini kullanarak üst sıralarda yer alabilir.  Kışkırtıcı resim ve ilgi çekici içeriğe sahip profesyonel görünümlü web sitesinin üç kişilik bir operasyondan mı yoksa milyonlarca dolarlık bir şirketten mi geldiğini kim bilebilir? İki blok ötede ya da 2.000 kilometre uzakta olabilirsiniz. Küçük bir işletme sahibi olarak istemeyebilirsiniz, ancak dijital medya pazarlamasıyla küresel bir müşteri tabanına ulaşabilirsiniz. Daha önce de belirttiğimiz gibi, sosyal medyanın etkinliği katılımla ilgilidir. Bu, küçük işletme sahibine daha büyük rekabette bir adım atar. Bir işletme müşterileriyle aktif olarak etkileşime girmezse, başarılı bir sosyal medya pazarlamasına sahip olmaz.  Bir markayı tanıtmak için dijital medya platformlarının kullanılması müşterilerden geri bildirim almasına yardımcı olur. Önceden ayarlanmış taktikler kullanarak doğru bir şekilde yönetildiğinde, işinizi tanıtmak için dijital medya kullanmak etkili ve düşük maliyetli bir reklam biçimi olabilir.

Yeni iş yeri açtınız ve dükkan masrafları sizin tamda tahmin ettiğiniz gibi. Evet durum böyle ise siz yatırımı öncesinden hesaplamış ve hesaplarınızın tuttuğunu bir yatırımın olması gerektiği gibi biliyorsunuz. Dijital Dünya’da bir dükkanım olsun diyorsanız unutmayın yatırım yapmalısınız.

Artık cesaretinizi toparlayın ve su an Dünya’nın en doğru işine yatırım yapın. Unutmayın her adım dijitalleşirken kazancınız ve kar amaçlı işletmeleriniz yerinde kalamaz. Bu gün makası ele alma vakti. İlk hareketle geçmişten gelen bütün durağanlığınızı bitirin ve kazancınızı harekete geçirin.